Kraj

Coty Polska rozpoczęło pierwszą kampanię reklamową męskich żeli pod prysznic Adidas

Koncern Coty Polska rozpoczął kampanię reklamową męskich żeli pod prysznic marki Adidas. Jest to pierwsza kampania tego produktu. Jej celem...

Koncern Coty Polska rozpoczął kampanię reklamową męskich żeli pod prysznic marki Adidas. Jest to pierwsza kampania tego produktu. Jej celem jest poinformowanie o właściwościach żeli oraz umocnienie pozycji marki w tej kategorii. Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja reklamowa PZL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Spoty emitowane są w stacjach: TVN, Polsat, TVP, TV4 oraz TVN Siedem. Według danych Coty Polska kategoria męskich żeli pod prysznic w ciągu ostatniego roku zanotowała ponad 70-proc. wzrost ilościowy i 60-proc. wzrost wartościowy w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku. Marka Adidas posiada w tej grupie produktów 41 proc. udziałów wartościowych (dane: Memrb, marzec-kwiecień 2004 r.). Wartość budżetu oraz długość trwania kampanii nie zostały podane. (JD)