Kraj

Messi ambasadorem Gillette

Marka rozpoczyna kampanię "Inner Steel".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHc7oa-e3Blg%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%22%7D
Marka Gillette z portfolio P&G ogłosiła, że Lionel “Leo” Messi będzie nową twarzą międzynarodowej kampanii “Inner Steel”. Oprócz Messiego Gillette nawiązało współpracę z takimi zawodnikami, jak: Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Niemcy), Oscar i Lucas (Brazylia), Chicharito (Meksyk), Falcao (Kolumbia), Kagawa (Japonia), Sung-Yeung Ki (Korea Północna) oraz Pele (Brazylia), a także z czołowymi reprezentacjami światowymi, m.in.: Hiszpanii, Argentyny, Brazylii, Włoch i Meksyku. Na rynek trafią specjalne edycje maszynki Mach 3 w barwach narodowych. Premierze kampanii towarzyszy viralowy spot z udziałem Messiego i innego ambasadora marki – tenisisty Rogera Federera. Pojawił się ona także na polskim fanpage’u Gillette.

Międzynarodową kampanię “Inne Steel” przygotowała agencja BBDO. Na razie marketer nie podaje, jakie są szczegółowe plany związane z tym projektem w Polsce. Gillette po rozstrzygnięciu międzynarodowego przetargu już wkrótce ma przenieść także na naszym rynku obsługę z BBDO do agencji Grey.