Marka Gillette z portfolio P&G ogłosiła, że Lionel “Leo” Messi będzie nową twarzą międzynarodowej kampanii “Inner Steel”. Oprócz Messiego Gillette nawiązało współpracę z takimi zawodnikami, jak: Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Niemcy), Oscar i Lucas (Brazylia), Chicharito (Meksyk), Falcao (Kolumbia), Kagawa (Japonia), Sung-Yeung Ki (Korea Północna) oraz Pele (Brazylia), a także z czołowymi reprezentacjami światowymi, m.in.: Hiszpanii, Argentyny, Brazylii, Włoch i Meksyku. Na rynek trafią specjalne edycje maszynki Mach 3 w barwach narodowych. Premierze kampanii towarzyszy viralowy spot z udziałem Messiego i innego ambasadora marki – tenisisty Rogera Federera. Pojawił się ona także na polskim fanpage’u Gillette.
Międzynarodową kampanię “Inne Steel” przygotowała agencja BBDO. Na razie marketer nie podaje, jakie są szczegółowe plany związane z tym projektem w Polsce. Gillette po rozstrzygnięciu międzynarodowego przetargu już wkrótce ma przenieść także na naszym rynku obsługę z BBDO do agencji Grey.