Kraj

Clear Channel Poland realizuje niestandardową kampanię Unilevera

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozpoczęła realizację niestandardowej kampanii outdoorowej dla nowego produktu firmy Unilever - Ramy Cremefine. W...

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozpoczęła realizację niestandardowej kampanii outdoorowej dla nowego produktu firmy Unilever – Ramy Cremefine. W kampanii została wykorzystana przestrzenna ekspozycja produktu. Po lewej stronie billboardów i freeboardów doklejony został rodzaj packshotu – powiększona butelka przedstawiająca reklamowany produkt, która znacznie wystaje poza ramy nośnika. W kampanii wykorzystano 5 różnych layoutów prezentujących trzy warianty, w jakich nowy produkt dostępny jest na rynku. Dwa spośród nich to ekspozycje niestandardowe. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej Ramy Cremefine objęła swoim zasięgiem 10 głównych miast Polski. Ekspozycja potrwa do 15 sierpnia br.

Trzon kampanii nowej Ramy stanowi telewizja, uzupełnia ją prasa i outdoor. Akcja reklamowa ruszyła w połowie lipca br., a potrwa około 6 miesięcy. Kampania jest częściowo adaptowana. Przygotowała ją agencja reklamowa Lowe GGK i dom mediowy Initiative Warszawa. (AMS)