Kraj

Grześki z promocją i zapowiedzią kontynuacji "Zero bujdy"

Startuje zimowa akcja wafelków we współpracy z siecią Intersport.

Grześki z promocją i zapowiedzią kontynuacji "Zero bujdy"
Wystartowała loteria z nagrodami marki Grześki z portfolio Jutrzenki Colian pod hasłem “Tej zimy ChRrup swoje i wygrywaj!”. Działania skoncentrowane są wokół sportowych emocji. Ogólnopolska akcja promocyjna “Gra-ski” ruszyła w ubiegłym tygodniu. Na amatorów marki czeka 350 voucherów o wartości 100 zł na zakupy w sieci sklepów Intersport oraz 15 najnowszych konsoli Sony PlayStation 4. Akcja potrwa do 22 marca. Towarzyszy jej komunikacja w punktach sprzedaży i kampania w internecie. Akcję wspiera również komunikacja w prasie handlowej.

W promocji może wziąć udział każdy, kto kupi dwa dowolne Grześki, zarejestruje paragon na dedykowanej stronie internetowej i zagra w specjalnie przygotowaną grę. Za organizację i realizację kampanii odpowiada agencja XConcept.

Firma zapowiada również, że niebawem ruszy z zupełnie nową komunikacją marki. Poprzednia kampania, która wzbudziła wiele kontrowersji, była realizowana pod hasłem “Zero bujdy” (MMP24 z 19 lutego 2013 r.). Za jej kreacje i realizację odpowiadała agencja Walk, a media na potrzeby kampanii kupował Universal McCann. 

Jak wynika z naszych informacji, obecnie Jutrzenka Colian jest na etapie przygotowywania kampanii Grześków z nową komunikacją, wykorzystującą konwencję zbliżających się wyborów – ale z przymrużeniem oka i dużym dystansem. Biuro prasowe marketera zapewnia, że hasło “Zero bujdy” będzie pojawiać się do końca marca, ale coraz rzadziej. Wielokanałowa kampania wizerunkowa z nową komunikacją ruszy w marcu, a za jej przygotowanie odpowie w większości agencja XConcept. Odsłony kampanii pojawią się w prasie, telewizji, radiu i na outdoorze. Działania będą również wzmocnione loteriami z nagrodami. Szczegółów marketer na razie nie ujawnia.