M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogr Simon unika kary komisji etyki reklamy

( red. ) | 5 lutego 2014, 06:00

Biuro podróży Thomson uniknęło kary za emisje swojej reklamy na Wyspach.

Firma Thomson uniknęła kary za emisję swojej reklamy telewizyjnej "Simon Ogre". Wpłynęło na nią prawie 100 skarg, które zarzucają marketerowi bagatelizowanie zagadnienia niepełnosprawności.
Reklama pokazuje, jak niezgrabny ogr Simon podczas wakacji traci rogi i kły, a skok do wody powoduje powrót do dawnych kształtów.
Głównym hasłem działań jest "Wakacje zmieniają każdego".
Do brytyjskiej Advertising Standards Authority wpłynęły 93 skargi – zarzucano reklamie, że reklama obraża ludzi niepełnosprawnych, eksponując zniekształcenia ciała i jednocześnie bagatelizując zagadnienie niepełnosprawności. Rzeczniczka ASdA poinformowała, że po przeprowadzeniu głębokiej analizy nie ma podstaw do podjęcia postępowania wyjaśniającego.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: ,