Kraj

Kampania IKEA na dobranoc

Marketer nadal w rodzinnym klimacie, tym razem na dobranoc.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FR1_6p1PouVQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W tym tygodniu ruszyła kolejna odsłona kampanii IKEA “Daj spokój – dom to frajda” prowadzonej przez firmę od sierpnia 2013 r. Tym razem tematem przewodnim jest komfortowy sen, który mają zapewniać oferowane przez IKEA rozwiązania do sypialni – łóżka, materace i pościele.
Na podstawie obserwacji, że wiele dzieci przychodzi do rodziców w nocy, oparty został pomysł kreatywny kampanii. Spot ma w zabawny i zaskakujący sposób opowiadać o korzyściach wynikających z posiadania wygodnego łóżka i odpowiednio dobranego materaca. Bohaterami są rodzice z trójką dzieci oraz czworonożny domownik. Mimo że wszyscy śpią razem w jednym łóżku, nie jest to dla nich uciążliwe, a w spocie budzą się wyspani i pełni życia.
W ramach kampanii IKEA oferuje klientom 10-proc. zniżki na wszystkie materace. Promocja potrwa do 30 marca.

Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, internet, prasę oraz komunikację wewnątrz sklepów. Kreacje przygotowała agencja JWT Warszawa. Spot wyreżyserował Henrik Kindgren. Za jego produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Tango, a za postprodukcję – Lunapark. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, a działaniami w sieci – agencje K2 i Kalicińscy.com.