Kraj

Agata Meble rusza z nową platformą komunikacji

Sieć salonów meblowych zdecydowała się na kampanię wizerunkową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSPSDUBnwve4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Agencja reklamowa Opus B, studia produkcyjne Alvernia Studios i Plankton TV oraz dom mediowy Havas Media przygotowały dla sieci salonów meblowych Agata Meble kampanię wizerunkową, która będzie prowadzona w telewizji i internecie.

Na jej potrzeby powstało sześć spotów reklamowych, których ”bohaterami” są meble, piszące do salonów Agata Meble listy ze swoich nowych domów. Kampania nosi tytuł ”Listy do Agaty”.

– Badania wskazują, że istnieje różnica pomiędzy oceną marki przez naszych klientów, a opiniami osób, które nie odwiedziły naszych salonów, dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię, której celem jest ocieplenie postrzegania Agata Meble, nasycenie marki emocjami oraz stworzenie wyrazistego wizerunku, który przełoży się na wizytę w naszych salonach – wyjaśnia Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata Meble.