Kraj

Nesvita ścina cukier

Marka z portfolio Nestle ruszyła z kampanią telewizyjną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlZw4LmJzOik%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Marka Nesvita należąca do portfolio Nestle wystartowała z intensywnymi działaniami komunikacyjnymi w telewizji. Głównym celem ma być przypomnienie konsumentom o brandzie, wzmocnienie jego wizerunku i przekaz o obniżonej zawartości cukru. W czasie trwania kampanii emitowany jest 30-sekundowy spot, a jej zasięg obejmuje najpopularniejsze stacje telewizyjne, m.in. TVP1, TVP2, TVN i Polsat. W celu wzmocnienia komunikacji reklama wyświetlana jest również na platformach VoD: Ipla i Tvnplayer oraz w serwisie YouTube.  

Kampania adresowana jest do kobiet w wieku 25-40. Marketer szczególnie podkreśla warianty owsianki ze śliwkami i czerwonymi porzeczkami. Kampania ma również podkreślać, że Nesvita zawiera naturalne płatki owsiane z pełnego ziarna, które są źródłem błonnika, a jednorazową porcję można mieś zawsze ze sobą.


Spot telewizyjny został przygotowany przez agencję Publicis, za postprodukcję odpowiada studio Chimney. Zakup mediów Nestle powierzyło domowi mediowemu MEC. Kampanię TV wspierają działania na fanpage’u marki w Facebooku, które prowadzi agencja 121PR.