Kraj

Beata Białkowska zarządza marketingiem Cyfrowego Polsatu i Plusa

Cyfrowy Polsat i Polkomtel połączyły departamenty marketingu, sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta oraz IT. Katarzyna Wyszomirska będzie odpowiadała za komunikację w obu firmach.

Potwierdziły się nasze nieoficjalne informacje. Wczoraj Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, oraz Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej i właściciel Telewizji Polsat, który ma przejąć Polkomtela, ogłosiły, że w ramach integracji swoich struktur łączą kluczowe departamenty: marketingu, sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta oraz IT.

Dyrektorem zarządzającym marketingiem Cyfrowego Polsatu i Plusa została Beata Białkowska, dotychczasowa szefowa marketingu CP. Katarzyna Wyszomirska, dotychczasowa dyr. komunikacji marketingowej Polkomtela, teraz będzie odpowiadała za ten obszar w obu firmach. Nowa dyr. zarządzająca marketingu zapowiada, że integracja nie pociągnie za sobą żadnych zwolnień ani w obszarze marketingu produktowego, ani w komunikacji.

Z kolei szefową połączonego departamentu sprzedaży została Justyna Kulka, dotychczasowa dyr. zarządzająca ofert B2C w Polkomtelu.

Beata Białkowska przeszła na stanowisko dyr. marketingu Cyfrowego Polsatu w połowie 2009 r. z PTK Centertel (obecnie Orange Polska), gdzie przepracowała 13 lat.

Katarzyna Wyszomirska kieruje komunikacją marketingową Polkomtela od początku ub.r., wcześniej była szefową marketingu, dyrektor pionu strategii i komunikacji oraz rzeczniczką Polsatu. Justyna Kulka przeszła do Polkomtela w lipcu 2012 r. z P4, operatora sieci komórkowej Play, gdzie odpowiadała za marketing ofert dla biznesu (od 2008 r.), a wcześniej pracowała w Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatorze sieci komórkowej Era (obecnie T-Mobile Polska).  

W dzisiejszym wydaniu MMP24 piszemy także o pierwszej wspólnej ofercie produktowej CP i Plusa o nazwie ”Smart dom”.