Zagranica

Chevrolet korzysta z siły tłumu

Marketer prosi fanów o podanie definicji "nowości".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ffbuupcnu8bk%26list%3DPL7ufN7Cep1mEo6iz4-wySOKoE2rxLxzlK%22%7D
Chevrolet zwraca się do globalnej społeczności z pytaniem: “Co oznacza dla ciebie nowość?”. Kampania przygotowana wspólnie przez Commonwealth i McCann Detroit zachęca odbiorców do dzielenia się spostrzeżeniami i inspiracjami z resztą świata. Różne inspiracje zarówno związane z miłością, rodziną, społeczeństwem, jak i sukcesem mogą być pokazywane za pomocą różnych mediów w portalach społecznościowych: Instagram, Facebook i Twitter. 30-sekundowe reklamy są emitowane m.in. w blokach reklamowych na całym świecie podczas relacji z Soczi. 

(Popsop)