Kraj

Adidas szykuje się do największej ofensywy w historii

Po udanym dla marki Euro 2012 firma zamierza zainwestować w kampanię związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej w Brazylii. Szykuje się także do najważniejszych rozgrywek w piłce siatkowej.

Adidas Poland planuje największą w historii marki w Polsce kampanię reklamową. Będzie związana z mistrzostwami świata w piłce nożnej, które odbędą się w Brazylii. Jak mówi Piotr Szeleszczuk, brand activation manager w Adidas Poland, centrala firmy była zadowolona z efektów działań na Euro 2012, dlatego zdecydowała się zwiększyć inwestycje na najbliższe akcje marketingowe. Dokładnego budżetu marketer nie podaje. Najważniejszy etap działań reklamowych ruszy w czerwcu br., kiedy rozpoczną się także rozgrywki. Reklamy będą przygotowywane globalnie i wezmą w nich udział wszystkie największe gwiazdy piłkarskie Adidasa. Przypomnijmy, że w Polsce Adidas jest sponsorem Mistrza Polski – Legii Warszawa. Adidas został również oficjalnym i wyłącznym dostawcą piłek dla Ekstraklasy. 

Na razie marketer nie podaje szczegółów kampanii. Przy jej realizacji będzie współpracował m.in. z agencjami: Goldbach Interactive, Havas Sports & Entertainment i Carat Polska. 

W tym roku we wrześniu odbędą się w Polsce także mistrzostwa świata w piłce siatkowej. Adidas jest sponsorem technicznym tych rozgrywek i wokół tego wydarzenia planuje wiele aktywności reklamowych.