Kraj

Gosia doczekała się kampanii

Po raz pierwszy marka ma reklamę telewizyjną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXpHDOfOywus%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D

W ramach działań promocyjnych dla marki Gosia emitowane będą spoty prezentujące: “Mopa żółtą mikrofibrę”, “Czyścik z uchwytem” oraz “Folię z ucinarką”. Dla każdego z tych produktów powstał osobny 15-sekundowy spot telewizyjny.

Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Uzupełnieniem kampanii reklamowej będzie nowa strona internetowa oraz działania w Facebooku.

Za kreację i produkcję spotu, projektowanie materiałów POS oraz reklam w prasie branżowej odpowiada agencja Walk Creative, natomiast za działania w internecie – agencja OS3 Multimedia. Planowanie i zakup mediów firma prowadziła we własnym zakresie. Właścicielem brandu jest spółka Politan.