M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Wirtualna Polska z nową strukturą sprzedaży

Maciej Burlikowski | 19 lutego 2014, 06:00

Funkcjonujące w Wirtualnej Polsce i O2 działy oraz zespoły sprzedażowe zintegrowano w departamenty.

Grupa Wirtualna Polska (GWP), czyli łączące się O2 i WP.pl, ma nową strukturę sprzedaży. Funkcjonujące dotychczas w obu firmach działy i zespoły sprzedażowe zgrupowano w departamenty.

Obszarem sprzedaży GWP kieruje Joanna Pawlak, dotychczas dyrektor pionu marketingu i sprzedaży Wirtualnej Polski. Za strategię produktu reklamowego będzie odpowiadał Jacek Tryzno, sprzedażą agencyjną i działem kluczowych klientów Grupy Wirtualna Polska pokieruje natomiast Filip Hołowczyc.
Departament sprzedaży regionalnej podlegać będzie Urszuli Cabańskiej, sprzedaż e-commerce, oddzielona w nowej strukturze od produktu e-commerce – Ewelinie Binzer.

Nowością jest wyodrębniony, poświęcony reklamie zespół strategii i analiz działający w ramach departamentu akcji specjalnych i analiz, którym pokieruje Jan Buze.

Joanna Pawlak, wiceprezes ds. sprzedaży GWP, z rynkiem reklamy związana od 1991 r. Karierę rozpoczęła w McCann-Erickson. Od 1995 r. była kierownikiem marketingu w biurze reklamy TVP, następnie dyrektorem marketingu i sprzedaży w TV Puls. W firmie Gemius odpowiadała m.in. za repozycjonowanie marki z firmy technologicznej na badawczą. W WP od 2004 r. Jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży nadzorowała sprzedaż oraz realizację celów przychodowych spółki, pozycjonowanie i promocję marki WP.pl oraz produktów Wirtualnej Polski na rynku wydawców internetowych. Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Jacek Tryzno, dyrektor departamentu strategii produktu reklamowego GWP, z Wirtualną Polską związany od 1999 r. Ostatnio był zastępcą dyrektora pionu marketingu i sprzedaży ds. sprzedaży reklamy WP. Jeden z założycieli IAB Polska. Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing 
w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Filip Hołowczyc, dyrektor departamentu kluczowych klientów GWP. Do O2.pl dołączył w 2006 r. jako dyrektor biura reklamy. Następnie był dyrektorem zarządzającym działem internetowym domu mediowego ZenithOptimedia Group (ZOG) oraz członkiem zarządu. Od maja 2012 r. ponownie w Grupie O2 na stanowisku dyrektora działu agencyjnego i performance. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Urszula Cabańska, dyrektor departamentu sprzedaży regionalnej GWP. Od 2012 r. dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie O2, wcześniej na stanowisku dyrektora handlowego. Przez trzy lata jako kierownik ds. sprzedaży regionalnej w dzienniku "Metro" odpowiadała za koordynację budżetów sprzedażowych w siedmiu największych miastach w Polsce i zarządzanie zespołem handlowców. Absolwentka Wydziału Fizyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Ewelina Binzer, dyrektor departamentu e-Commerce GWP. Z reklamą internetową związana od 2000 r. W Wirtualnej Polsce od dziewięciu lat. Ostatnio zastępca dyrektora pionu ds. akcji specjalnych, e-commerce i produktów płatnych w WP.

Jan Buze, kierownik działu akcji specjalnych, departament akcji specjalnych i analiz GWP. W Wirtualnej Polsce od 2007 r. Ostatnio kierownik działu akcji specjalnych w WP. Niestandardową reklamą internetową zajmuje się od siedmiu lat.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,