Kraj

MBank wprowadza nową bankowość mobilną i będzie ją reklamował

Nowe funkcjonalności mają zwiększyć zadowolenie klientów banku, a dzięki temu korzystanie z jego ofert.

MBank (dawny BRE Bank) gruntownie odświeżył swoją aplikację bankowości mobilnej. – W zasadzie napisaliśmy ją od nowa – mówi Michał Panowicz, dyr. zarządzający marketingu detalicznego i rozwoju biznesu mBanku.
Nowe funkcjonalności aplikacji, prostsza, bardziej intuicyjna obsługa mają sprawić, że wzrośnie liczba klientów banku korzystających z bankowości mobilnej, a dzięki temu także z produktów banku, np. z kredytu gotówkowego, który można “wziąć” za pomocą aplikacji, a bank obiecuje środki na koncie w pół minuty. Kolejną nowością dostępną w aplikacji jest system rabatowy mOkazje, który dzięki GPS w smartfonie “podpowiada” użytkownikowi, gdzie w jego najbliższej okolicy są sklepy i punkty usługowe oferujące klientom mBanku rabaty.

Dotychczasowej aplikacji bankowej mBanku używało 720 tys. jego klientów. Cezary Kosik, wiceprezes mBanku, twierdzi, że nie powinno być problemu z przekroczeniem liczby 1 mln w ciągu roku.

Swoją nową aplikacją mobilną mBank będzie się chwalił w najbliższej kampanii reklamowej, która ruszy w marcu. Pracują nad nią agencja Grey, Heureka, Pride & Glory Interactive oraz Mindshare.