Kraj

"Teledyskowa" kampania Playa [wideo]

Dwie nowe gwiazdy: dwa spoty - teledyski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwS7TFPwXZ6s%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FInXTGNHUhok%22%7D
P4, operator sieci komórkowej Play, rusza z kolejną odsłoną swojej ”celebryckiej” kampanii reklamowej. Jak już informowaliśmy, dwie najnowsze gwiazdy reklamowe operatora to wokaliści: Małgorzata Jamroży, czyli Margaret, oraz Dawid Podsiadło.

Kampania obejmuje telewizję, OOH, internet, kino i BTL.

Kreację reklam przygotowała agencja Grandes Kochonos. Produkcją zajęło się studio Film It, spoty TV wyreżyserował Tadeusz Śliwa, za część internetową odpowiada agencja Artegence, za BTL – agencja Plej, za planowanie i zakup mediów zaś dom mediowy MediaCom Warszawa.