Zagranica

Cola budzi uzależnionych od social mediów

Marka tworzy Social Media Guard.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_u3BRY2RF5I%22%7D
Coca-Cola ruszyła z działaniami adresowanymi do uzależnionych od social mediów. W spocie promującym akcje oderwania wzroku od ekranu smartfonu i komputera marketer wykorzystał m. in. kołnierz, który weterynarze zakładają psom – powoduje to podniesienie głowy do góry.
Kołnierz nie tylko pozwala zobaczyć ludziom realny świat i innych ludzi wokół, ale również pozwala się cieszyć smakiem gazowanego napoju.

Sama marka ma aktualnie ponad 80 mln fanów w Facebooku i ponad 2 mln 300 tys. followersów na Instagramie.

(Popsop)