Kraj

GM DAT Polska prowadzi kampanię "Chevroletnie wakacje"

GM DAT Polska rozpoczął wakacyjną kampanię pod hasłem "Chevroletnie wakacje". Kreację przygotowała agencja reklamowa G7, a media zaplanował i zakupił...

GM DAT Polska rozpoczął wakacyjną kampanię pod hasłem “Chevroletnie wakacje”. Kreację przygotowała agencja reklamowa G7, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann. Kampania potrwa do końca sierpnia i jest skierowana do osób w wieku 25-55 lat, ze średnim i z wyższym wykształceniem, mieszkających zarówno w mniejszych, jak i w dużych miastach. Ma trafiać do tej grupy docelowej w momencie, gdy spędza ona wakacje. Kampania ma miejsce w magazynach: zarówno motoryzacyjnych, jak i społeczno-politycznych oraz miesięcznikach. “Zakładamy, że są to dobre nośniki przy budowaniu marki wchodzącej na rynek, a ponadto magazyny są czytane w czasie urlopu” – mówi Wojciech Masalski, GM-Daewoo/Chevrolet marketing manager z centrali GM-Daewoo na Węgrzech. Kolejnym medium reklamującym samochody Chevrolet są nośniki reklamy zewnętrznej, wybrane selektywnie w miejscach letniego wypoczynku, czyli nad morzem, na pojezierzach oraz w górach. Na layoutach prasowych i outdoorowych są prezentowane modele: Aveo i Lacetti. Marka jest także sponsorem prognozy pogody na antenie TVP1 – billboardy sponsorskie pojawiają się po głównym wydaniu “Wiadomości” przed prognozą pogody. Na antenie radiowej “Trójki” jest prowadzony konkurs, w którym do wygrania są jazdy testowe oraz samochody Chevrolet. W konkursie można wziąć udział także w salonach dealerskich, wypełniając kupon konkursowy. Pod koniec lipca rozpocznie się też akcja reklamowa w RMF FM – potrwa ona przez sierpień. Kolejna kampania reklamowa zacznie się w drugiej połowie września. (PU, MG)