Kraj

Zmiana na stanowisku prezesa zarządu WSP Społem

Obowiązki Jerzego Misiaka przejął Michał Mius, a kluczowa marka w portfolio firmy - Majonez Kielecki - rusza z wiosenną kampanią.

Zmiana na stanowisku prezesa zarządu WSP Społem
Rada nadzorcza WSP Społem wybrała Michała Miusa na nowego prezesa zarządu. Przejął on obowiązki po Jerzym Misiaku, który kielecką wytwórnią kierował ponad 20 lat. Nowy prezes zapowiada, że zamierza kontynuować procesy rozpoczęte przez Misiaka: poszerzenie portfolio produktowego, utrzymywanie wysokiego poziomu w parku maszynowym oraz prowadzenie intensywnych działań marketingowych. Firma nie wyklucza wejścia w nowe kategorie produktowe, ale chce również wzmocnić pozycję w kategorii sosów i keczupów. Michał Mius w WSP Społem pracuje od 24 lat, przez większość tego okresu odpowiedzialny był za kwestie związane z logistyką.

Jak przekonuje firma, jest wiceliderem na rynku majonezów z wiosenną wielokanałową kampanią reklamową. Projekt marketingowy “Majonez Kielecki – Sekret dobrej kuchni” ruszy z początkiem marca br. Akcja potrwa do Wielkanocy. Działania obejmą najpopularniejsze kanały telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), telewizję internetową, prasę konsumencką, prasę branżową oraz serwisy online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestyle’owym. Dodatkowo, w wybranych miastach kraju pojawią się nośniki wielkoformatowe. Całość uzupełnią materiały POS oraz komunikacja PR.

Wiosenna kampania informacyjno-promocyjna realizowana jest m.in. dzięki wykorzystaniu środków unijnych. Kielecka spółdzielnia produkcję spotu reklamowego oraz kreację materiałów graficznych powierzyła firmie Optima Marketing Group. Za wsparcie PR odpowiada agencja Best Brands PR.

Za zakup mediów odpowiada kilka domów mediowych, ale firma, zgodnie ze swoją polityką, nie udziela informacji na ich temat.