Zagranica

IKEA potraja przestrzeń billboardu

Sieć udowadnia, że potrafi efektywnie wykorzystać miejsce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDzmTv3DruQ4%22%7D
IKEA na przykładzie powierzchni reklamowej udowadnia swoją umiejętność oszczędzania miejsca. W tym celu skonstruowała w Niemczech specjalny “billboard RGB”, który wykorzystuje trzy  komunikaty i trzy kolory żarówek.

IKEA zapewnia, że to działanie jest dowodem na jej kreatywność w wykorzystaniu istniejącej już przestrzeni reklamowej, a potwierdza dotychczasową kreatywność w wykorzystywaniu przestrzeni w dekoracji i kompozycji wnętrz.

(Popsop)

Tagi