Kraj

TBWA dla marki Nissan

Agencja przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy model Nissan Qashqai.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVumiDEh8PDc%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Agencja TBWA przygotowała zintegrowaną kampanię “Fly by Night” wprowadzającą na rynek nowy model Nissan Qashqai – drugą generację segmentu crossoverów.

Za przygotowanie kampanii “Fly by Night” odpowiadają agencje z grupy TBWA: TBWA\G1, TBWA\Paris oraz Else. Warszawski oddział agencji przygotował adaptację spotów telewizyjnych (40- i 30-s) oraz materiałów prasowych, internetowych i POS.