Przetargi

Semahead wygrywa obsługę Rajapack

W przetargu brało udział pięć agencji.

Agencja Semahead będąca częścią Grupy Interia.pl rozpoczęła pracę dla spółki Rajapack – należącej do Raja Group – firmy specjalizującej się w sprzedaży opakowań w Europie. Rajapack w br. planuje umocnienie swojej pozycji oraz zwiększenie asortymentu opakowań przeznaczonych dla e-commerce. Semahead została wyłoniona w wyniku postępowania przetargowego, w którym uczestniczyły także agencje K2, Performance Media, Bluerank i Cube Group.

Obsługa Semahed obejmuje działania reklamowe w wyszukiwarce, a konkretnie – przeprowadzenie kampanii PCC dla sklepu internetowego www.rajapack.pl. Agencja będzie odpowiedzialna również za audyt bieżących działań marketingowych w wyszukiwarce Google i pomoc w realizacji KPI firmy, przede wszystkim w zakresie pozyskiwania nowych klientów do sklepu.