Grupa Kruk w nowej kampanii zachęca do sprawdzenia, jakie są możliwości ugodowego rozwiązania problemu zadłużenia.
Grupa Kruk w 2013 r. obsługiwała zadłużenie 2,7 mln osób, to znacznie więcej niż rok wcześniej. Oferowana przez firmę strategia prougodowa umożliwia uregulowanie zaległości w ratach, które są dopasowane do aktualnej sytuacji finansowej osoby zadłużonej.
Od 3 marca do 15 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych emitowane będą 15-sekundowe spoty grupy Kruk. Kampania prowadzona będzie także w prasie i internecie. Działania w sieci skupią się wokół kilku kanałów: reklamy kontekstowej na forach, blogach i w serwisach horyzontalnych, a także spotów reklamowych w serwisie YouTube. Ponadto na fanpage’u Domowy Plan Finansowy w Facebooku, wspierającym komunikację wokół kampanii, dostępna będzie aplikacja konkursowa “Zielona Koperta”.
Kreacja to autorska praca zespołu marketingu i PR grupy Kruk. Za produkcję odpowiada Digital 35. Za planowanie i zakup mediów dla Kruka odpowiadają Easy Media oraz Media Choice Matyński SJ (w zakresie internetu).