Kraj

Nowa kampania Kruka [wideo]

Firma obsługująca zadłużenia w Polsce rusza z kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdwzesuLRHEg%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Grupa Kruk w nowej kampanii zachęca do sprawdzenia, jakie są możliwości ugodowego rozwiązania problemu zadłużenia.

Grupa Kruk w 2013 r. obsługiwała zadłużenie 2,7 mln osób, to znacznie więcej niż rok wcześniej. Oferowana przez firmę strategia prougodowa umożliwia uregulowanie zaległości w ratach, które są dopasowane do aktualnej sytuacji finansowej osoby zadłużonej.

Od 3 marca do 15 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych emitowane będą 15-sekundowe spoty grupy Kruk. Kampania prowadzona będzie także w prasie i internecie. Działania w sieci skupią się wokół kilku kanałów: reklamy kontekstowej na forach, blogach i w serwisach horyzontalnych, a także spotów reklamowych w serwisie YouTube. Ponadto na fanpage’u Domowy Plan Finansowy w Facebooku, wspierającym komunikację wokół kampanii, dostępna będzie aplikacja konkursowa “Zielona Koperta”.

Kreacja to autorska praca zespołu marketingu i PR grupy Kruk. Za produkcję odpowiada Digital 35. Za planowanie i zakup mediów dla Kruka odpowiadają Easy Media oraz Media Choice Matyński SJ (w zakresie internetu).