Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine po raz drugi odpowiedzialna jest za przygotowanie Skoda Auto Muzyka – konkursu, w którym wybierana jest najlepsza muzyka do jazdy samochodem, organizowanego na zlecenie marki Skoda. W tegorocznej edycji wyboru pomogą dokonać: Fisz, Mela Koteluk, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik, Wojciech Waglewski. Na zwycięzców czeka możliwość nagrania wspólnej płyty, koncert w radiowej Trójce, nakręcenie teledysku oraz profesjonalna sesja zdjęciowa. Konkurs prowadzony jest na stronie www.skodaautomuzyka.pl i będzie komunikowany m.in. w radiowej Trójce oraz w “Dzień dobry TVN”.
Atrakcją dla głosujących internatów jest loteria, w której do wygrania są m.in. bilety na koncerty w Europie oraz Skoda Rapid Spaceback. Może w niej wziąć udział każdy, kto odda przynajmniej jeden głos w konkursie.
GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za całą koncepcję oraz organizację konkursu, wsparciem mediowym zajmuje się MediaCom Beyond Advertising.