O 5 proc. do 33,8 mln zł wzrosły w lutym 2014 r. szacunkowe obroty właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket,
w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku. Bardzo dobrze rozwija się segment dyskontowy. Jak zapewnia biuro prasowe Redanu, wyniki części modowej w minionym miesiącu obciążone były niekorzystną sytuacją na rynku ukraińskim.
W lutym przychody segmentu modowego zwiększyły się r./r.
o 14 proc., co jest zdaniem grupy jeszcze lepszym wynikiem niż w styczniu, kiedy dynamika wyniosła 10 proc.
W lutym br. przychody Grupy Redan wyniosły 33,8 mln zł, czyli 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Na koniec minionego miesiąca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 99,7 tys. mkw., co oznacza wzrost
o 1 proc. w porównaniu z lutym 2013 r.