Kraj

Maspex zmienia oblicze przekąsek

Wystartowała najnowsza kampania marki Tymbark Fruktajl.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHIm7aB6Xcmk%22%7D
Maspex, właściciel brandu Tymbark, wystartował z intensywnymi działaniami dla swojej nowej marki – Tymbark Fruktajl. Działania mają promować brand jako zdrową i pożywną przekąskę do picia. Film utrzymany w lekkiej, humorystycznej konwencji łączy w sobie oryginalną postać kalorycznego brand hero, owocowy produkt oraz bohaterkę, która musi dokonać między nimi wyboru.

Kiedy brand hero – Pan Pączek – usiłuje skusić bohaterkę, roztaczając przed nią uroki kalorycznych smakołyków, ta wybiera Tymbark Fruktajl – gęstą, owocową przekąskę, która, jak przekonuje producent, nie zawiera cukru.

Nowość dostępna jest w ciekawych wariantach smakowych: ananas & kokos, brzoskwinia & mango, śliwka & jabłko, truskawka & banan.

Dodatkowo w ramach kampanii dla wszystkich amatorów przekąsek Tymbark przygotował profil “Co Ci szkodzi” w portalu Facebook, z postacią Pana Pączka w roli kusiciela.

Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych oraz w serwisach VoD.

Za kreację i realizację spotu odpowiada Brainbox. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.