Kraj

Marcin Barciński szefem RTB w agencji Next

Barciński przed przejściem do Next wprowadzał model sprzedaży RTB w Nk.pl.

Marcin Barciński szefem RTB w agencji Next
Marcin Barciński objął nowo utworzone stanowisko head of RTB w agencji Next, należącej do grupy Starcom MediaVest. Barciński jest związany z branżą reklamy internetowej od 11 lat. Przed przejściem do Next wprowadzał model sprzedaży RTB w Nk.pl. Przedtem współprowadził m.in. NextWeb Media – agencję zajmującą się content marketingiem, oraz agencję Społem, wyspecjalizowaną w mediach społecznościowych. Na początku kariery związany był także z domem mediowym Mindshare oraz OMD.

– Nasi klienci w tym roku bardzo wyraźnie zasygnalizowali potrzebę rozwijania z nami działań opartych na real time bidding, dlatego postawiliśmy na rozwój sekcji wyspecjalizowanej w zakupie w modelu RTB w naszej agencji. Utworzyliśmy ją w ramach działu performance – mówi Jakub Bielerzewski, dyrektor zarządzający Next.