Zagranica

Moleskine wchodzi w zupełnie nowy segment

Producent legendarnych notatników rozpoczął produkcję toreb i portfeli.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fxy6R9V1A_bI%22%7D
Moleskine wprowadza na rynek torby i portfele.  Kolekcja nosi nazwę “myCloud”. Wszystkie produkty przeznaczone są dla ludzi “mobilnych”, pozostających w ruchu: m.in. artystów i reporterów. Projektom hołduje koronna zasada marki: prostota i minimalizm.

Nazwa “myCloud” ma się odnosić do chmury analogowych obiektów, które otaczają ludzi każdego dnia, ale również do urządzeń związanych z rozwojem najnowszej technologii. Torby przystosowane są do bezpiecznego transportu notebooków i tabletów. Projektanci zaproponowali kolorową podszewkę, która ma ułatwiać szukanie przedmiotów w torbie, a liczne przegródki, haczyki i oczka maja ułatwić szukanie np. kluczy i biletów ludziom w ciągłym biegu.

(Popsop)