Kraj

Kolejna kampania Playa - tym razem studio telewizyjne Play News

Basia i Maciej, sprzedawcy w salonie Play, zostali prezenterami telewizyjnymi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqxRYwoZdMBg%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FITT_h7c63sE%22%7D
P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczyna nową odsłonę kampanii reklamowej. Tym razem w stylu studia telewizyjnego kanału Play News. Basia i Maciej – dotychczas znani z reklam operatora jako ”sprzedawcy w salonie Play” – zostali prezenterami telewizyjnymi. Będą informować, jak rozwija się sieć mobilnego internetu w technologii LTE Playa.
Kreację reklam przygotowała agencja Grandes Kochonos. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Produkcją zajęło się studio Papaya Films, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy MediaCom Warszawa.