Kraj

Przyszłość komunikacji według specjalistów ZOG

ZenithOptimedia definiuje sześć trendów na następnych 25 lat.

Era e-ulicy, fenomen rynków rozwijających się, społecznie zaangażowany konsumpcjonizm, społeczna kooperatywa, internet wszechrzeczy i demokratyzacja tworzenia kontentu – to według ZenithOptimedia sześć najważniejszych trendów, które będą wpływały na komunikację marketingową w następnych 25 latach.

Specjaliści ZenithOptimedia opracowali globalny raport „2038: sześć trendów na następnych 25 lat”. Opisują w nim sześć kluczowych trendów, które umożliwią markom większe zaangażowanie konsumentów w nadchodzącym ćwierćwieczu. Prezentowana w nim wizja kolejnych 25 lat została oparta na szczegółowej ocenie przyszłości czterech kluczowych obszarów: gospodarki, społeczeństwa, technologii i branży rozrywkowej. Więcej informacji na temat opisanych w raporcie trendów w najbliższym wydaniu “Media & Marketing Polska”.