Kraj

Plus i Orange znów walczą na reklamy

Plus konsekwentnie przekonuje, że jego LTE jest szybsze od Neostrady, a w odpowiedzi Serce i Rozum witają "bliźniaczki".

Kolejna odsłona reklamowej batalii pomiędzy Polkomtelem, operatorem sieci komórkowej Plus, a Orange Polska, operatorem sieci Orange.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FL0MDWsg_DE0%26list%3DPLEF7B44D633A7AC5A%22%7D
W ubiegłym miesiącu Plus wyemitował kolejną reklamę z aktorką znaną z wcześniejszych spotów jako Basia. Tym razem do mieszkania Basi wprowadza się wujostwo z dwiema bliźniaczkami, skuszone możliwością skorzystania z dobrodziejstw jej mieszkania, m.in. dostępu do szybkiego internetu. W reklamie po raz kolejny pada sformułowanie, że ”Internet w Plusie szybszy od Neostrady”. Opisywaliśmy tę kampanię w MMP24 10 lutego br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fh6WRp5wrqaQ%22%7D
Orange Polska odpowiedział konkurentowi reklamą z Sercem i Rozumem. Autorem tego formatu jest agencja Publicis. Planowaniem i zakupem mediów dla Orange Polska zajmuje się dom mediowy MEC.