Kraj

Tymbark tym razem "multiwitaminizuje"

Maspex nadal uczy pić soki do śniadania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F33M5zx39mhE%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała kolejna kampania Maspeksu dla marki Tymbark pod hasłem “Zacznij zdrowo dzień z sokiem 100 proc. Multiwitamina Tymbark”.
Nowy film reklamowy ma prezentować sok 100 proc. Multiwitamina jako najlepszy sposób na zdrowy początek dnia. Reklama przedstawia dwa alternatywne scenariusze dnia – w pierwszym z nich bohaterowie wybierają do śniadania tradycyjny napój, w drugim – szklankę soku Tymbark. Reklama prezentuje również dwa dostępne formaty soku – w rodzinnym kartonie i lekkiej plastikowej butelce.
Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.

Kampania wystartowała 14 marca, ale marketer nie informuje o planowanym terminie jej zakończenia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.