Kraj

Streetcom rusza z kampanią dla marki Dermena

Kampania rekomendacji dotyczy odżywki i mascary Dermena Lash. Przekaz ma dotrzeć do 700 tys. konsumentek.

Tysiąc konsumentek wyselekcjonowanych ze społeczności Streetcom bierze udział w kampanii “Przyciągaj spojrzeniem” dla firmy Pharmena SA. Ich zadaniem jest przetestowanie odżywki i mascary Dermena Lash, poznanie właściwości produktów oraz podzielenie się opinią na ich temat.

Kampania typu product seeding realizowana przez agencję Streetcom ma na celu wzmocnienie świadomości marki Dermena Lash poprzez bezpośredni kontakt z produktem i rekomendowanie go swoim bliższym i dalszym znajomym. Dzięki temu informacja o mascarze i odżywce ma dotrzeć do ponad 700 tys. konsumentek.  

Wszystkie ambasadorki otrzymały w zestawie oba produkty dla siebie oraz trzy dodatkowe komplety, którymi mogą podzielić się ze swoimi znajomymi. Dodatkowo dostały również informacje dotyczące sposobów pielęgnacji rzęs i brwi, dbania o siebie oraz wskazówki dotyczące rekomendowania produktu innym konsumentkom.