Kraj

Grzegorz Łapanowski będzie twarzą reklamową Whirlpoola

Prowadzący program "Top Chef" w Polsacie będzie reklamował sprzęt marki Whirlpool.

Grzegorz Łapanowski, prowadzący program kulinarny ”Top Chef” w Polsacie, zostanie twarzą kampanii reklamowej marki Whirlpool. Kampania obejmie prasę oraz internet. Whirlpool Polska jest sponsorem ”Top Chef” (użycza m.in. sprzętu AGD).

– Współpracujemy z Grzegorzem już od dłuższego czasu. Bardzo się cieszymy, że w tym roku możemy rozszerzyć naszą kooperację o działania reklamowe oraz warsztaty kulinarne. Grzegorz to idealny ambasador naszej marki,  pełen inspiracji i energii miłośnik smaków, który na pierwszym miejscu zawsze stawia jakość – mówi Ewa Foltyńska, dyrektor marketingu Whirlpool Polska i kraje bałtyckie.

Kreację reklam z udziałem Łapanowskiego przygotuje agencja Grey, natomiast agencję interaktywną i dom mediowy, które będą pracowały przy tej kampanii, marketer jeszcze wybiera.

W ramach współpracy z marką Łapanowski poprowadzi również warsztaty kulinarne w działającej w warszawskim Soho Factory Akademii Kulinarnej Whirlpool, a jego przepisy i porady kulinarne znajdą się na stronie internetowej Akademii.