Firma ubezpieczeniowa ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej ”Rakowi wspak”. Od 18 marca do 31 maja br. m.in. w TVP, TVN oraz Polsacie będą emitowane 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe.
Ich kreację opracowała agencja reklamowa Brain, produkcją zajęło się studio Prime Time, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Lowe Media.
Oprócz reklam telewizyjnych w internecie przygotowano także dedykowany serwis internetowy z testem badającym, która z pięciu sił (rozsądek, charakter, motywacja, wytrwałość i odpowiedzialność) pomagających w stosowaniu zasad profilaktyki nowotworowej w codziennym życiu dominuje u Polaków.
Dodatkowo ING Życie razem z twórcami kampanii społecznej “Rak. To się leczy!” w marcu i kwietniu zorganizuje spotkania edukacyjne w galeriach handlowych w największych miastach Polski. Odwiedzający będą mogli skorzystać z bezpłatnych konsultacji specjalistów z zakresu dietetyki, dermatologii, onkologii, a także porozmawiać z przedstawicielami finansowo-ubezpieczeniowymi,na temat zabezpieczenia finansowego na wypadek nowotworu.