Kraj

Kolejna odsłona kampanii ING Życie "Rakowi wspak"

Oprócz reklam ATL ubezpieczyciel zaplanował także spotkania edukacyjne we współpracy z organizatorami kampanii społecznej "Rak. To się leczy!"

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtRxUUdLGlbg%22%7D
Firma ubezpieczeniowa ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej ”Rakowi wspak”. Od 18 marca do 31 maja br. m.in. w TVP, TVN oraz Polsacie będą emitowane 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe.
Ich kreację opracowała agencja reklamowa Brain, produkcją zajęło się studio Prime Time, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Lowe Media.

Oprócz reklam telewizyjnych w internecie przygotowano także dedykowany serwis internetowy z testem badającym, która z pięciu sił (rozsądek, charakter, motywacja, wytrwałość i odpowiedzialność) pomagających w stosowaniu zasad profilaktyki nowotworowej w codziennym życiu dominuje u Polaków.

Dodatkowo ING Życie razem z twórcami kampanii społecznej “Rak. To się leczy!” w marcu i kwietniu zorganizuje spotkania edukacyjne w galeriach handlowych w największych miastach Polski. Odwiedzający będą mogli skorzystać  z bezpłatnych konsultacji specjalistów z zakresu dietetyki, dermatologii, onkologii, a także porozmawiać z przedstawicielami finansowo-ubezpieczeniowymi,na temat zabezpieczenia finansowego na wypadek nowotworu.