Zagranica

Mountain Dew i Robert Rodriguez szukają pasjonatów filmu

Rozpoczynają się działania o charakterze crowdfoundingowym.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrA_kv1Uh3s0%22%7D
Marka Mountain Dew i amerykański reżyser Robert Rodriguez (m.in. “Od zmierzchu do świtu” czy “Sin City”) szukają materiałów wideo nakręconych przez pasjonatów. Marka wysłała zaproszenie do projektu dla aspirujących artystów, a wygraną jest stypendium na produkcję własną o wartości 250 tys. dol. Za te pieniądze pasjonaci będą mogli zrealizować multimedialne działania na potrzeby platformy internetowej Green-Label.com o tematyce młodzieżowej i hobbystycznej.

Prace zaproszone do projektu po wstępnej selekcji trafią do Nowego Jorku, gdzie oceni je komisja z Robertem Rodriguezem na czele.

(Popsop)