Przetargi

Apotex powierza kampanię wprowadzającą UniGel agencji Focus Advantage

Zakupem mediów do kampanii zajmie się dom mediowy Value Media, który przystąpił do przetargu jako partner agencji Focus Advantage.

Apotex powierza kampanię wprowadzającą UniGel agencji Focus Advantage
Apotex, kanadyjski gigant rynku farmaceutycznego, powierzył Focus Advantage zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii wprowadzającej na polski rynek jeden z najważniejszych swoich produktów.

W ostatnim kwartale zeszłego roku polski oddział Apotex Group (Apotex Inc.), spółki będącej największą kanadyjską firmą farmaceutyczną, rozpisał przetarg na opracowanie strategii komunikacji, kreację ATL oraz zakup mediów na potrzeby kampanii launchingowej jednego ze swoich produktów – UniGel.

UniGel to preparat medyczny przyspieszający gojenie ran, który jest obecnie wykorzystywany głównie w klinikach oraz szpitalach. Kampania, którą przygotuje Focus Advantage, będzie związana z promowaniem nowego opakowania o pojemności 5g, także  jako produktu niezbędnego w każdej domowej apteczce.

Zakupem mediów do kampanii zajmie się dom mediowy Value Media, który przystąpił do przetargu jako partner agencji Focus Advantage.

Szczegóły planu kampanii i czasu jej trwania nie są znane.