Kraj

Bonduelle z kampanią

Ruszają działania promocyjne w telewizji i internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxgJkPoYBXzQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W niedzielę ruszyła kampania reklamowa marki Bonduelle. Firma zapewnia, że jej pozytywne wyniki w Polsce skłaniają Bonduelle do dalszych inwestycji. Działania potrwają do 17 kwietnia.

Reklamy będą obecne w głównych stacjach telewizyjnych – TVN, TVP1, TVP2 i Polsat, oraz stacjach tematycznych. Spoty emitowane będą przy silnych pozycjach programowych skierowanych do grupy docelowej.
Kampania telewizyjna została poprzedzona kampanią internetową Bonduelle “Zdrowie pełną parą” poświęconą nowej gamie warzyw przygotowanych na parze, która trwała od połowy stycznia do połowy marca. Właściciel marki zapewnia, że kampania osiągnęła ponad 54 mln odsłon i dotarła do ponad 5 mln unikalnych użytkowników.
Firma zapewnia, że działania marketingowe wyraźnie przełożyły się na wyniki marki: według badań, na które się powołuje, w okresie grudzień 2013 – styczeń 2014 Bonduelle wzrósł o 2 pkt proc., z 23 proc. do 25,3 proc., wartościowo.

Planowaniem telewizji zajmuje się Vizeum Polska, planowaniem kampanii internetowych – Codemedia SA.
Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiada Red8 Advertising.