Przetargi

Tequila/Polska wygrała przetarg na obsługę marki Merci

Agencja marketing services Tequila/Polska przygotuje kampanię wizerunkową dla marki pralin Merci firmy Storck Polska. W przetargu na jej obsługę wzięło...

Agencja marketing services Tequila/Polska przygotuje kampanię wizerunkową dla marki pralin Merci firmy Storck Polska. W przetargu na jej obsługę wzięło udział sześć agencji reklamowych. Ich nazwy nie zostały podane. Procedury przetargowe ogłoszone przez firmę Storck dotyczyły przygotowania promocji sprzedaży dla marki Merci. Zaproponowane przez Tequila/Polska rozwiązania strategiczne i projekty zdecydowały o rozszerzeniu działań i opracowaniu kampanii wizerunkowej dla marki. Obecnie agencja kończy prace nad projektami materiałów POS. Kampania reklamowa rozpocznie się na początku października br. Wykorzystany zostanie w niej spot reklamowy niemieckiej agencji reklamowej Panke (adaptowany przez dział marketingu firmy). Tequila/Polska obok materiałów POS przygotuje reklamy radiowe, outdoorowe oraz mechanizm promocyjny. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD. Storck współpracował dotąd z agencjami reklamowymi i firmami marketing services na zasadzie projektowej. (JP)