Kraj

Buzz Media z nowym klientem

Biuro turystyczne Atas zleciło agencji przeprowadzenie kampanii marketingu rekomendacji.

Agencja Buzz Media odpowiada za przeprowadzenie pierwszej w Polsce kampanii marketingu rekomendacji dla biura turystycznego Atas, specjalizującego się w organizacji wyjazdów na obozy młodzieżowe, kursy językowe i wycieczki szkolne.
Agencja, właściciel platformy marketingu rekomendacji www.rekomenduj, będzie odpowiadać za strategię kampanii, kreację, promocję konkursu oraz kompleksowe przeprowadzenie akcji marketingu rekomendacji.
Celem kampanii jest przybliżenie oferty obozów młodzieżowych i zachęcenie do korzystania z atrakcyjnych wyjazdów organizowanych przez Atas. Wybrani ambasadorzy to przedstawiciele grupy docelowej młodzieży w wieku 13-18 lat, osoby pełniące rolę liderów w swoich grupach, inicjatorzy wyjazdów dla swoich znajomych. Będą oni mieli szansę skorzystania ze zniżek na wyjazdy wypoczynkowe, a jeśli wezmą udział w organizowanym dodatkowo konkursie pod adresem www.atas.rekomenduj.to, będą mogli walczyć o jeden z darmowych wyjazdów do Londynu, Bułgarii i Grecji. Kampania zakończona zostanie badaniem, które pozwoli bliżej przyjrzeć się kryteriom wyboru obozów przez młodzież. Akcja ma pozwolić dotrzeć z rekomendacją offline na temat obozów młodzieżowych Atas do ponad 45 tys. nastolatków.