Kraj

DDB Warszawa zrealizuje badania jakościowe polskiego konsumenta

Zespół działu planowania strategicznego agencji reklamowej DDB Warszawa zamierza wespół z firmą badawczą SMG/KRC Millward Brown Company przeprowadzić badania jakościowe...

Zespół działu planowania strategicznego agencji reklamowej DDB Warszawa zamierza wespół z firmą badawczą SMG/KRC Millward Brown Company przeprowadzić badania jakościowe polskiego konsumenta. Analizy tego typu mają zostać dołączone do raportu pt. “Polska, mieszkam w Polsce”, który do tej pory zawierał informacje o charakterze wyłącznie ilościowym. Realizacja projektu rozpocznie się prawdopodobnie jesienią br. Raport, który powstał w kwietniu br., został przygotowany na podstawie wielu źródeł. Analitycy agencji oparli się przede wszystkim na płatnych i darmowych raportach firm badawczych (CBOS, TNS OBOP i GfK Polonia) oraz badaniach Społecznej Rady Monitoringu, która wydała raport “Diagnoza społeczna 2003” autorstwa prof. Janusza Czapińskiego i prof. Tomasza Panka. DDB Warszawa wykorzystała także informacje z badań Target Group Index firmy SMG/KRC Millward Brown Co., dane z Narodowego Spisu Powszechnego, a także doniesienia prasowe (tygodniki opinii i gazety) oraz zasoby internetu. Raport jest wykorzystywany zarówno wewnątrz struktur agencyjnych, jak i w celach komercyjnych. (JP)