Kraj

Internetowy kantor reklamuje się w telewizji

W ub.r. internauci za jego pośrednictwem wymienili na waluty 3,2 mld zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fg5MQjz8TMm8%22%7D
Currency One SA, właściciel internetowego serwisu wymiany walut Internetowykantor.pl, postanowił zareklamować się w telewizji. Kampania potrwa trzy tygodnie. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Gong. Produkcję spotu powierzono Papaya Films, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image. Kampanię telewizyjną w mediach zaplanował Starcom. Będą ją wspierały działania w internecie, za które odpowiada agencja Sales & More.

Internetowykantor.pl działa od czterech lat i w tym czasie skorzystało z niego ponad 130 tys. klientów. W ub.r. użytkownicy serwisu wymienili walutę o wartości 3,2 mld zł.