Kompania Piwowarska postanowiła odświeżyć wizerunek wprowadzonej w 2012 r. marki Lech Shandy. To mieszanka piwa i cytrynowej lemoniady. Od tego sezonu nazywa się Lech Ice Shandy. ”Ice” ma oczywiście podkreślać orzeźwiający charakter napoju. Ponadto na butelkach i puszkach pojawią się termo-inki. To specjalne, termoczułe farby, które reagują na zmianę temperatury.
Wprowadzenie na rynek Lecha Ice Shandy będzie wsparte szeroko zakrojonymi działaniami marketingowymi. Marka otrzyma wsparcie w telewizji oraz działaniach digitalowych i podczas niestandardowych aktywacji. W sklepach detalicznych, a także lokalach gastronomicznych widoczność produktu będą wzmacniały dedykowane materiały POSM.
Za kampanię ATL odpowiada agencja GPD Advertising. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Materiały POSM przygotowała agencja Afekt. Działania digital prowadzi agencja VML. Nowe opakowania zaprojektowało Mango Design.