Kraj

Call Center Poland wprowadza usługi wykorzystujące sprzedaż bezpośrednią

Firma telemarketingowa Call Center Poland wprowadza usługi wykorzystujące sprzedaż bezpośrednią. Jest to rozszerzenie oferty sprzedaży przez telefon. Jak mówi Katarzyna...

Firma telemarketingowa Call Center Poland wprowadza usługi wykorzystujące sprzedaż bezpośrednią. Jest to rozszerzenie oferty sprzedaży przez telefon. Jak mówi Katarzyna Swatowska, dyr. marketingu Call Center Poland, wielu klientów potrzebuje obok sprzedaży telefonicznej dodatkowych sił sprzedażowych – osób, które mogą po umówieniu przez call center spotkania pójść do klienta, podpisać umowę, czasem coś mu dodatkowo doradzić. “Nie zawsze korzystanie w takich przypadkach z firmy kurierskiej jest skuteczne i efektywne kosztowo” – dodaje Katarzyna Swatowska. Call Center Poland w zakresie technik door to door będzie współpracować z firmą Communication One Consulting należącą do tej samej co Call Center Poland grupy Communication One Inc. Communication One ma sieć współpracowników w sześciu regionach w Polsce, w pozostałych korzysta z usług agencji partnerskich. Firma deklaruje, że jest w stanie dotrzeć bezpośrednio do 4 mln gospodarstw domowych, współpracuje także z partnerami w zakresie door to door w kilku krajach europejskich. Call Center Poland i Communication One Consulting realizują już wspólnie pierwsze projekty – m.in. sprzedaży karty kredytowej jednego z banków i sprzedaży usług operatora telekomunikacyjnego. (TW)