M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Clear Channel Poland uruchamia sieć nośników z czytnikami NFC

Tomasz Wygnański | 26 marca 2014, 06:00

Nowe narzędzie umożliwi interakcję z reklamą OOH.

W Polsce platforma o nazwie City Connect rusza w maju br. Będzie to docelowo 2 tys. konstrukcji reklamowych typu citylight w ośmiu głównych aglomeracjach. Zostaną one wyposażone na stałe w czytniki NFC (near field communication) i QR kody, które za pomocą smartfonów pozwolą na przekierowanie z reklamy outdoor do kontentu reklamowego w internecie. To pierwszy taki projekt w Polsce.

Sieć City Connect to w 50 proc. citylighty w wiatach przystankowych, 30 proc. naściennych i 20 proc. na nośnikach wolno stojących. Projekt jest częścią większego przedsięwzięcia Clear Channel Outdoor – sieć Connect ma być dostępna w 23 krajach i dawać dostęp do 175 mln odbiorców.

Konsument, aby wejść w interakcję z reklamą, musi przyłożyć smartfon z czytnikiem NFC do nośnika OOH lub zeskanować kod QR. Wtedy może pobrać np. aplikację, zostać przekierowany na stronę WWW, pobrać kupon itp.

 

Czytaj więcej na temat: