Kraj

Grey Group rozwija zespół strategii

Agencja zatrudnia dwóch nowych pracowników.

Grey Group rozwija zespół strategii. Lokalnie liderem struktury jest Marcin Ejsmont, który w agencji pracuje na stanowisku planning directora.

Aktualnie dział strategii Grey Group liczy sześć osób pracujących na szczeblu lokalnym. Do dotychczasowego zespołu dołączyli Krzysztof Wierzbicki (senior strategic planner/head of digital strategy) – wcześniej strateg w agencji interaktywnej Possible, oraz Adam Brzuszkiewicz (researcher), rozpoczynający pracę w branży reklamowej po kilkuletnich doświadczeniach w obszarze sprzedaży i marketingu (m.in. Ski Team). Obecnie dział strategii pracuje lokalnie m.in. dla KGHM i Grupy Lotos (projekty doradcze, dotyczące budowy marki), mBanku, Kompanii Piwowarskiej, Cyfrowego Polsatu i GlaxoSmithKline.

Na poziomie regionalnym działania największego klienta agencji – Procter & Gamle – wspierają Ewelina Sęk (EMEA planning director) oraz Dorota Truśkiewicz (planning director).

Celem rozwoju działu jest usprawnienie procesu tworzenia rozwiązań komunikacyjnych i poprawa ich efektywności. Dodatkowo w rozszerzonych kompetencjach strategii maja pojawić się elementy zarządzania wiedzą i edukacji całej organizacji (m.in. współpraca z przedstawicielami świata akademickiego) oraz wychodzenie z wiedzą poza agencję poprzez m.in. udział w wydarzeniach branżowych i akademickich.

Planowane są kolejne zatrudnienia w dziale strategii agencji.