Kraj

Nowa kampania monitorów Samsung [wideo]

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Cheil Polska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-pNA8yvzJd0%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D

Ruszyła nowa kampania monitorów Samsung pod hasłem “Technologia czy magia”. Jej celem jest zaprezentowanie wielofunkcyjności monitorów. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Cheil Polska.

Spot jest emitowany w kinach oraz w internecie. W ramach kampanii prowadzona jest też komunikacja w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC. Akcja potrwa do 11 kwietnia.