Kraj

Marki Socializer i Socialformance znikają z rynku

Kończy się główny etap konsolidacji i rebrandingu agencji Isobar po fuzji z grupą Socializer.

Marki Socializer i Socialformance znikają z rynku
W styczniu tego roku sfinalizowana została transakcja przejęcia grupy Socializer przez Dentsu Aegis Network. W jej efekcie grupa Socializer stała się częścią Isobar Poland. Po dwóch miesiącach procesu integracji oraz zmian strukturalnych w spółkach wydzielone zostały dwie submarki “linked by Isobar”: Hypermedia oraz Lubię To. Jednocześnie Socializer i Socialformance zmieniają nazwę na Isobar Poland. 

Marki Socializer i Socialformance znikają z rynku
Kiedy w styczniu br. doszło do połączenia firmy, stanęły przed wyzwaniem zintegrowania 350-osobowego zespołu specjalizującego się w usługach: kreacji, strategii, technologii i mediów online oraz social media w zakresie komunikacji, reklamy oraz działań performance’owych. Od tego czasu trwała restrukturyzacja agencji Isobar Poland. W jej wyniku wydzielono trzy departamenty: creative, technology & production oraz social & media. Ten ostatni powstał w wyniku połączenia spółek grupy Socializer i zespołu mediów w Isobar Poland.                                                                                                                                                                                                  

Marki Socializer i Socialformance znikają z rynku