Kraj

AMS wprowadził do oferty interaktywną gablotę przystankową [wideo]

Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsACplWrTn6c%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Interaktywna gablota to nowy produkt w ofercie AMS. Dzięki aplikacji umieszczonej w nośniku citylight w wiacie przystankowej możliwe jest łączenie świata offline i online. Pierwsza interaktywna gablota stanęła w marcu we Wrocławiu.

Gablota po raz pierwszy została wykorzystywana w kampanii Getin Banku. W wiacie oprócz informacji o produkcie Getin Banku znajdują się dedykowany moduł i ekran, dzięki którym możliwe jest prowadzenie interaktywnej zabawy. Chętni mogą ściągnąć utwór muzyczny zespołu C2C, a następnie zatańczyć w wiacie. Ich taniec będzie nagrywany za pośrednictwem kamery umieszczonej w gablocie. Zgłoszenie odbywa się za pomocą wirtualnej klawiatury umieszczonej na ekranie dotykowym gabloty. Najlepsze wykonania zostaną wykorzystane w teledysku Getin Banku. To pierwsza tego typu akcja w Polsce.

Pomysłodawcą tanecznej akcji promocyjnej jest Getin Bank wraz z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt, która przygotowała kreację. Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma. Projekt skoordynował AMS.