Interaktywna gablota to nowy produkt w ofercie AMS. Dzięki aplikacji umieszczonej w nośniku citylight w wiacie przystankowej możliwe jest łączenie świata offline i online. Pierwsza interaktywna gablota stanęła w marcu we Wrocławiu.
Gablota po raz pierwszy została wykorzystywana w kampanii Getin Banku. W wiacie oprócz informacji o produkcie Getin Banku znajdują się dedykowany moduł i ekran, dzięki którym możliwe jest prowadzenie interaktywnej zabawy. Chętni mogą ściągnąć utwór muzyczny zespołu C2C, a następnie zatańczyć w wiacie. Ich taniec będzie nagrywany za pośrednictwem kamery umieszczonej w gablocie. Zgłoszenie odbywa się za pomocą wirtualnej klawiatury umieszczonej na ekranie dotykowym gabloty. Najlepsze wykonania zostaną wykorzystane w teledysku Getin Banku. To pierwsza tego typu akcja w Polsce.
Pomysłodawcą tanecznej akcji promocyjnej jest Getin Bank wraz z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt, która przygotowała kreację. Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma. Projekt skoordynował AMS.