Kraj

DDB Warszawa i Platige Image dla Alivii [wideo]

Kampania ma przełamywać schematy w mówieniu o chorobie nowotworowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_Q9tS3Zaf3E%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D

Rusza kolejna odsłona  kampanii prowadzonej przez Alivię – Fundację Onkologiczną Osób Młodych we współpracy z DDB Warszawa i Platige Image. Kampania ma przełamywać schematy w mówieniu o chorobie nowotworowej.

Pomysł nawiązuje do  walki dobra ze złem – przedstawia walkę symbolicznych postaci: raka i świnki skarbonki zasilanej złotówkami. Świnka to symbol prowadzonego przez Alivię programu Skarbonka, który pomaga chorym na raka pokryć nierefundowane koszty leczenia.

Projekt jest efektem kilkumiesięcznej pracy pro bono zespołów kilku agencji – przede wszystkim DDB i Platige Image. W planowanie mediów zaangażowany jest dom mediowy Equinox.