Kraj

Credit Agricole obiecuje nawet 1 tys. zł za założenie konta

W tym roku bank chce otworzyć co najmniej 150 tys. kont. Ma w tym pomóc najnowsza promocja i wsparcie mediowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI1NtgolI4WQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Jak pisaliśmy w MMP24 24 marca br. na podstawie danych zebranych przez branżowy serwis PRNews od czołowych banków, w zeszłym roku najwięcej (ok. 142 tys.) kont osobistych ubyło Credit Agricole.

CA postanowił przeciwdziałać – jego zarząd zapowiedział, że w tym roku bank chce otworzyć co najmniej 150 tys. kont. Chce zrealizować ten cel między innymi za pomocą najnowszej kampanii promocyjnej o nazwie “Jesteśmy gotowi!”. Dzięki niej osoba, która otworzy konto w banku Credit Agricole, będzie mogła otrzymać do tysiąca złotych.

– Przygotowując naszą najnowszą promocję, chcieliśmy, aby jej zasady były proste i łatwe do spełnienia.  Wystarczy, że klient będzie regularnie zasilał wynagrodzeniem nowo otwarte konto w naszym banku, opłacał za jego pomocą rachunki i korzystał z karty, a otrzyma od nas nawet 1000 zł. To stosunkowo niewiele za możliwość otrzymania tak wysokiego bonusu – przekonuje Jędrzej Marciniak, członek zarządu banku Credit Agricole odpowiedzialny za pion marketingu.

Warunkiem podstawowym udziału w promocji jest przelewanie wynagrodzenia na nowo otwarte konto. Już po pierwszym wpływie – na poziomie co najmniej 1,5 tys. zł – klient otrzyma od banku jednorazowy bonus w wysokości 100 zł.

W nagrodę za lojalność i aktywność klient będzie mógł otrzymać w ciągu następnych 18 miesięcy kolejne 300 zł. Będzie to zwrot 5 proc. wydatków, jakie w tym czasie poniesie na zapłacenie rachunków za gaz, prąd, wodę, telefon, internet i telewizję. Wspomnianą kwotę otrzyma, pod warunkiem że zdecyduje się opłacać wymienione rachunki przelewem, poleceniem zapłaty lub za pomocą zlecenia stałego z konta w banku Credit Agricole, a wcześniej (tylko raz) przedstawi bankowi wystawioną na swoje nazwisko fakturę potwierdzającą numer rachunku, na który dokonywane są te płatności. Co ważne, będzie mógł to zrobić w placówce bankowej lub przekazać fakturę za pośrednictwem e-Banku.

Kolejny bonus, sięgający 600 zł, klient otrzyma dzięki usłudze CAsaver, pozwalającej na stałe odkładanie drobnych kwot. Usługa zaokrągla transakcje dokonane w sklepach kartą do konta w górę, a różnica jest przekazywana z rachunku konta na rachunek oszczędzam. Jako promocję do tego, co klient sam zaoszczędzi, bank doda jeszcze połowę (maksymalnie 33,33 zł miesięcznie). Aby otrzymać tę premię należy wykonać kartą debetową miesięcznie płatności na kwotę 300 zł.

Promocja “Jesteśmy gotowi!” potrwa od początku kwietnia do końca maja br.

Bank przygotował wsparcie mediowe tej oferty. 30- i 10-sekundowe spoty reklamowe, w których występuje Juliette Binoche, wyemitują pomiędzy 1 kwietnia a 18 maja m.in. TVP, Polsat i TVN. Dodatkowo dłuższy spot będzie można zobaczyć w sieciach kin Multikino, Cinema City i Helios. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą materiały BTL (plakaty i ulotki w placówkach banku), działania digital signage – reklamy na ekranach bankomatów i w witrynach oddziałów, reklamy prasowe w dziennikach i tygodnikach opinii oraz kampania w internecie – bank m.in. uruchomi stronę internetową poświęconą swoim kontom osobistym.
 
Autorem kreacji jest agencja Just, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena.